Livrarea si receptionarea

1.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. livreaza pe intreg teritoriul Romaniei, între orele 9.00 – 17.00 Luni – Vineri.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul rafttim.ro  sau in format hartie, impreuna cu Comanda.

1.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului rafttim.ro

1.2.1 Modalitatile de livrare

(i) Livrarea se face prin SC BOGO EXPRESS SRL.

In momentul livrarii, livrarea se face de catre prepusul Bogo Express Cumparatorului sau destinatarului Comenzii, iar acesta din urma semneaza o confirmare de primire. Aceasta confirmare de primire face dovada livrarii de catre rafttim.ro  si a primirii de catre Cumparator sau destinatarul Comenzii a produselor comandate.

Insasi livrarea coletului nu poate fi contestata daca respectivul colet apare sa fi fost livrat, sistemul informatic (print screen) al transportatorului facand dovada acestui fapt.

Prin agrearea Termenilor si Conditiilor de Vanzare, Cumparatorul este de acord si imputerniceste transportatorul ca, in cazul in care Cumparatorul insusi sau destinatarul livrarii nu este prezent la adresa indicata pentru livrare, sa remita coletul catre oricare dintre persoanele aflate in incaperile acestuia.

In cazul livrarilor prin Bogo Express, daca Cumparatorul exercita dreptul de retragere din contractul de vanzare-cumparare in sensul returnarii produsului, SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. NU suporta costul de returnare a produsului. Astfel, la momentul livrarii bunului, Cumparatorul primeste si formularul necesar returului, pe care Cumparatorul are obligatia de a-l folosi in scopul beneficierii de aceasta facilitate.

1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

1.3.1 Dispozitii generale

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 1.3.2 si 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L.. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la Serviciul Clienti al rafttim.ro  pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de Serviciul Clienti al rafttim.ro  va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

– Livrarea prin BOGO EXPRESS

♦ In cazul constatarii anomaliei in prezenta curierului

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al curierului.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la Serviciul Clienti al rafftim.ro, la numarul de telefon 0774 451 722.

♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului curierului

– Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la Serviciul Clienti al rafttim.ro, la numarul de telefon 0774 451 722  sau prin e-mail la adresa de e-mail: office@rafttim.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

 

1.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului Serviciului Clienti al SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. la numarul de telefon 0774 451 722  sau prin e-mail la adresa office@rafttim.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

Serviciul Clienti al SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

1.4 Termenele de livrare

In cazul livrarii prin BOGO EXPRESS, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 1-5 zile lucratoare de la incheierea contractului de vanzare-cumparare.

Comenzile trimise pe site-ul rafttim.ro in zilele de Sambata-Duminica sau in zilele de sarbatori legale cand magazinul RAFT TIM SMART BMC S.R.L. este inchis conform reglemantarilor in vigoare, se vor receptiona, prelucra si preda catre curier Luni sau in prima zi lucratoare calendarisitica

Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul rafttim.ro .

In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 30 (treizeci) de zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre Serviciul Clienti al SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. si prin e-mail la adresa office@rafttim.ro  a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L., inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila SC RAFT TIM SMART S.R.L. sau transportatorului, SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L.. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 7 (sapte) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila SC RAFT TIM SMART BMC S.R.L. sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de rafttim.ro

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult doua comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

După o încercare de livrare nereușita din culpa clientului, efectuata de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.